WTC Relst wieleroutfit

WTC Relst VZW verandert elke 5 jaren (samen met de nieuwe sponsorovereenkomsten) van tenue. 2023 is zo’n schakeljaar.

Elk lid van WTC Relst krijgt de kans zijn/haar eigen basispakket samen te stellen.

Voor meer info kan je terecht bij Marc (marc@wtc-relst.be) en/of David (david@wtc-relst.be).

De kledij werd voorgesteld en uitgedeeld aan de bestaande leden tijdens de Algemene Vergadering van 3 maart 2023.

Het verhaal achter het tenue.

Drie verschillende truien die het parcours uitbeelden, van dorp naar dorp, met zijn hoogtes en zijn laagtes … Ze tonen de ritten die dankzij de sponsors mee mogelijk gemaakt worden. Door de afwisseling op de drie truien staan de sponsors telkens op een andere positie. Geen statische trui maar een trui in beweging naar voorbeeld van de dynamische club die WTC Relst is.

Ons concept werd ontworpen door Unik-id en mede grafisch mee mogelijk gemaakt door Made By Design.

Kledingstukken en hun prijzen